onsdag

Hejhej! 
Idag har barnen haft ledigt från skolan. Dom har gått i skolan bara 1 månad sedan sommarlovet tog slut, men dom har redan haft säkert 4 lediga dagar pga. högtider. USA är ett land som älskar sina högtider av alla dess slag, och det finns alltid anledning till att fira någonting. Idag var det en judisk högtid. Jag har dragit på mig en förkylning, eller den kommer sakta smygandes så jag var inte allt för pigg på att jobba hela dagen. Som tur är så åkte barnen iväg på kalas och lekte med kompisar så dagen blev väldigt lugn och bra :)
Efter att jag slutat åkte jag till IKEA och mötte upp Frida för en svensk middag bestående av köttbullar och potatis! Jag älskar att åka till IKEA och att det ligger knappt 10 minuter från där jag bor är ett stort plus. Köpte med mig svensk choklad hem så nu ligger jag i sängen, njuter av chokladen och kollar på Gossip Girl.
Ska kolla på ett till avsnitt innan det är dags att sova, godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback