25 september 2012

Idag har jag varit i USA i 14 månader, 428 dagar har jag bott här. Och jag har bara 4 månader kvar. Jag säger bara, för det går så fruktansvärt fort och det börjar bli dags att tänka på allt som ska göras innan jag ska åka hem. Så himla blandade känslor är det just nu. Jag saknar Sverige och vill bara hem till min familj, men hur ska jag någonsin kunna lämna mitt liv här?
 
Jag vet att en stor del till att jag trivs så otroligt bra här i usa och som gör alla dagar så mycket lättare och alltid har något peppande att säga då dagar är tuffa, är att jag har min syster inom samma tidszon. Skulle inte klara mig utan dig. Tack för att du är min storasyster!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Du FAR INTE fara hem!!!! Du MASTE LOVA att du kommer tillbaka!!!! Emily kommer att bli helt forstord, for att inte tala om MIG!!! Jag har matt sa mycket battre sedan du kom hit till USA och for att inte tala om nar mamma och momma akte hem, det gick riktigt bra, eftersom DU ar har och DU fanns dar for mig!!!! Du ar mitt ALLT!!!!!! ALSKAR DIG MEST SYSTER<3 <3

2012-09-30 @ 19:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback