Livet är så fruktansvärt orättvist

Att sitta på andra sidan jorden och få det där overkliga beskedet man inte tror ska hända, det är värre än jag någonsin kunnat ana. Idag fick jag veta att en vän sedan ett par år tillbaka har somnat in, 20 år gammal. 
Jag vet att jag inte skulle kunna göra något om jag varit hemma, men det skulle kännas bättre att vara där.
Jag är iallafall glad att familj och vänner finns där att prata med ändå.
Hur kan livet vara så orättvist? Varför ska detta kunna hända någon som knappt haft tid att leva sitt liv?
Ta vara på varandra och er själva, livet är för kort för att slösas bort på småsaker.
 
Vila i frid Rasmus, jag kommer sakna dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback