2 oktober

Sitter i mitt rum med myskläder på, en kopp te och lyssnar på när regnat smattrar mot mitt fönster. Jag är fortfarande inte frisk ifrån min förkylning, och nu har huvudvärken kommit ifatt mig också.. Igår hade jag så ont i huvudet att jag inte visste vart jag skulle ta vägen, så när min värdmamma kom hem gick jag direkt upp på mitt rum och la mig i sängen. Klockan 8 släckte jag lampan och somnade på direkten. Så otroligt skönt att somna så tidigt och få en riktigt lång natts sömn. 
När jag vaknade imorse och insåg att jag fortfarande hade huvudvärk, visste jag att det bara kan bero på en sak: drack inget kaffe igår.. Jag håller på att köra en detox som jag ska göra i 2 veckor, och då får man bla. inte dricka något som helst kaffe. Så jag får stå ut de första dagarna med att ha lite huvudvärk helt enkelt :)
Jag och Frida har varit och gjort lite ärenden idag på morgonen så nu ska jag bara kolla några avsnitt Breaking Bad innan jag ska hämta upp barnen från skolan. 
Hoppas ni har en bra dag :)
 
Saknar mina fina pojkar..
och min fina flicka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback