13 oktober

Godmorgon! Eller, klockan är kvart i 12 och jag har varit vaken en stund, hunnit fått i mig frukost och en kopp kaffe. Jag ska strax byta om och snöra på mig springskorna för att ge mig ut på en liten jogging tur. Det är en riktigt fin höstdag idag med strålande sol ute! Jag ska bli bättre att ta upp kameran och fota lite mer så ni får se hur otroligt fint det är här just nu med alla färger på träden och marken :)

Dagens planer är fortfarande oklara, Evelina ska komma hit senare och då ska vi åka och möta upp några andra tjejer och vi tar det därifrån sen vad vi hittar på. Precis så en lördag ska vara, bara göra vad man känner för utan stress :) Vi alla försöker spara pengar denna helg också hehe.
Hoppas ni får en lika bra lördag som jag planerar att ha med mina fina usa vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback