12 oktober

Klockan är 4 och jag har hittills bara jobbat en timme idag, och detta var imorse. Det kallar jag fredagslyx! Gick till skolan för att hämta barnen klockan 3, men kom hem med två ryggsäckar bara då dom båda två åkte hem till sina kompisar. Så jag sitter nu och kollar på Breaking bad men ska gå ner och laga middag snart så det är färdigt tills jag ska hämta hem barnen klockan 5. Jobbar till 7 ikväll, sedan blir det fredags mys hemma hos Frida! 
Jag skulle egentligen ha åkt upp till min syster ikväll och spenderat helgen uppe i Boston, men eftersom jag jobbar till efter sju ikväll hinner jag inte med någon buss tyvärr.. Så denna helg blir lugn då jag har lovat mig själv att spara så mycket pengar som möjligt. 
 
Nu är det storm ute och regnet bara öser ner, inte alls många plus grader ute heller. Vädret ändras så snabbt här i USA att man inte hinner med alls.. Måste ladda upp med lite fler halsdukar och mysiga tjocktröjor så man överlever hösten och vintern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback