15-22 maj, Lisa på besök i Jersey!


Vi spenderade lördagen inne i New York City, och stor del av dagen spenderades i Central Park med 30+ och strålande sol.
Några besök på Times square är ett måste!
Top of the rock med utsikt över världens bästa stad!
Vi åkte på Six Flags där vi åkte världens högsta och nord amerikas snabbaste berg-och dalbana. Känslan att åka den går inte att beskriva i ord..
I måndags så gjorde jag och Lisa en varsin tatuering. Det var något vi hade planerat sedan länge tillbaka att göra medan hon var här. Jag gjorde 3 hjärtan som symboliserar mig, min syster och min bror, och den symboliserar även mina 3 syskonbarn :)

Veckan Lisa var här var helt underbar! Vi hade 30+ och strålande sol varje dag, och det var så härligt att få skratta tillsammans med min bästa Lisa igen. Vi hade en underbar vecka, med som sagt besök inne i NYC, på six flags, Bio, middagar ute, en massa shopping och mycket skratt och prat in på sent på nätterna. Att vi även gjorde en tatuering tillsammans gav oss ännu ett härligt minne som vi för alltid kommer minnas. Tack Lisa för att du är världens bästa vän och för att du alltid finns där för mig! Love you och saknar dig redan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback