turn to you

Veckan har gått sjukt fort och nu är det redan fredag kväll, eller lördag är det väll egentligen då klockan är efter 12 på natten.
Veckan har bestått av träning och en massa jobb till sent på kvällarna så det har inte varit mycket tid över till annat då jag i princip gått och lagt mig när jag slutat. Idag jobbade jag hela dagen för min lillpojke var hemma sjuk hela dagen, så vi hade en mysdag med boardgames och tv! När jag sedan fick helg åkte jag och köpte sushi och åkte iväg för att ha en myskväll med Emma och Tove. Vi såg film, åt sushi och åt alldeles för mycket glass glass. Perfect friday helt enkelt!
Imorgon ska jag ta en välförtjänt sovmorgon, en lång lördagsfrukost och sedan en springtur. Senare på dagen tar jag, Frida och Emma en roadtrip till Evelina för att gå på Dine-in bio! En bio där man äter middag samtidigt som man ser på filmen, ska bli spännande att prova på! :)
Sommar vädret har även börjat komma tillbaka vilket känns underbart, tänk att lite sol kan ge en så mycket energi :)
Ha en super bra helg! ♥

så himla fin låt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback