I'm so lucky that I have you

Jag är världens lyckligaste som har min bästa vän här hos mig nu en hel vecka!! Lisa kom hit igår runt 1, och det var en sådan lättnadskänsla att få krama om henne igen efter 10 månader utan min andra halva! Jag förstår inte egentligen hur jag har klarat mig utan henne, vi är ju som helan och halvan hemma. Det kändes verkligen att vi inte setts på så länge, tårarna bara föll och föll ner längst kinderna av lycka. Min finaste vän.
Denna vecka ska vi hitta på en massa kul med några besök inne i New York såklart. Just nu ligger Lisa och sover, hon får ta en lång sovmorgon idag då hon kom hit igår, sedan ska vi gå ut och äta frukost och shoppa och bara njuta av att få ha sin bästa vän vid sin sida igen!

Sen så har jag världens bästa mamma och pappa. Dom hade köpt en data till mig som Lisa hade tagit med sig. Åh, ni är verkligen bäst! Jag älskar er!! TACK TACK TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback