5 maj

Igår efter att jag slutat och fått helg tog jag, Emma och Frida en roadtrip till Evelina för att få klippt håret och äta middag. Tack så jätte mycket igen Evelina för klippningen! Så skönt att få det toppat bara :)
Sedan åt vi middag på en restaurang som hette Baham Breeze, absolut en av dom bästa restaurangerna jag ätit på! Super gott var det och vi satt utomhus och åt för det var jätte varmt. Det kändes som att vara utomlands med värmen som var och musiken som spelades.
Klockan är snart 5 på lördag här och jag ska strax ta en promenad några kvarter bort för att sitta barnvakt åt en norsk familj ikväll. Annars idag har jag varit ute och sprungit, skypat med mor och far och varit på Garden state mall med Frida och Emma för lite shopping!
Denna låt har gått på repeat i bilen denna helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback