29 maj

Godmorgon! Klockan är 9.15 på morgonen och det är redan 30 grader varmt ute.. Helt underbart att vi har såhär bra väder, men det är lite för varmt just nu för det svalkar ingenting och det är så fuktigt i luften att så fort du kliver utanför dörren blir man sådär mysigt kladdig över hela kroppen. Men som sagt, jag älskar att det är sommar!
Jag har precis ätit frukost och ska ut på en springrunda om en stund, sedan göra lite ärenden och kanske träffa Tove och Emma.

Jag kom hem igår kväll från min syster. Det tog 4 timmar att köra hem men att köra bil här i USA när solen skiner och det inte är någon trafik kan vara bland det bästa jag vet, så timmarna flyger förbi rätt fort.
I helgen har jag iallafall hunnit med en massa mys med min syster och världens bästa barn, i lördags var vi på stranden och badade och hade picknick, och i söndags var vi på barnkalas. Har haft en underbar helg och det var skönt med lite långledigt. Idag tar allting emot lite extra mycket då vardagen är tillbaka och det känns alltid lite jobbigt i början, men med detta härliga väder kan man ju inte bli på annat än bra humör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback