25 maj

Idag har jag bott i USA i 10 månader, helt sjukt vad fort tiden går!
Klockan 2 ska jag iväg och kolla på min värddotters konsert på skolan, sedan släpper jag av barnen hos deras pappa runt 6 och efter det ska jag köra direkt upp till Boston för att spendera helgen där med min syster och barnen! :) Har långhelg för det är Memorial Weekend så alla är lediga på måndag, så jag stannar hos Ulrika tills måndag eftermiddag. Ha en bra helg och hoppas ni där hemma njuter av solen och det fina vädret! Här i Jersey har det regnat konstant nu i 3 dagar och det är så jukt fuktigt ute att det är äckligt att andas in luften.. Men jag ser ut att få fint väder i Boston iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback