23 maj

Heej! Tänkte bara slänga in ett snabbt inlägg här innan jag ska krypa ner under täcket.
Igår åkte Lisa hem, jätte tråkigt men jag kunde inte ha haft en bättre vecka tillsammans med henne! Jag ska göra en uppdatering och summering av hela veckan med massa bilder imorgon! :) Jag har precis fört över alla bilder från min gamla dator till den nya och eftersom jag inte haft rätt adapter fören idag har jag inte kunnat använda den nya datorn än, men nu äntligen har jag startat den! :) Så imorgon ska jag föra över alla bilder så då kan jag göra en bättre uppdatering här. Mina ögonlock faller ihop vilken sekund som helst så jag måste stänga ner här nu och sova.
Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback