sista mars

Godmorgon. Vet inte alls vad jag gör vaken egentligen, klockan är bara strax efter 9.30 men som vanligt när jag inte har några planer på att göra annat än att sova ut, så vaknar jag tidigt och kan inte somna om, suck.. Det regnar tydligen idag, jätte grått ute och regnet har hållt på hela natten. Inte det roligaste vädret på en lördag, men en anledning för mig att ligga kvar i sängen lite längre och se på tv :)
Igår kväll efter jobbet hämtade Emma upp mig, vi åkte in till Ridgewood och åt världens godaste sallad till middag på The Office. Sedan kom Frida och Emma och vi gick på bio, 21 Jump Street igen haha! Helt klart en av dom bästa och roligaste filmerna jag sett, längtar redan tills jag ser den igen!
Idag vet jag som sagt inte alls vad jag ska göra, kanske blir en sväng till Garden State Mall. Jag har ingen bil på hela helgen så jag känner mig helt strandsatt här i huset. Men kanske någon av mina fina vänner här borta kommer som en räddare i nöden och hämtar upp mig :) En väldigt spontan helg blir det iallafall.
Nej nu ska jag kolla på Breakfast in Bed och göra första koppen kaffe för dagen.
Ha en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback