friday march 2nd

Äntligen är det fredag! Denna vecka har det varit väldigt mycket jobb och mycket körande. Känns som det enda jag gjort är att ha kört bil och jobbat. Har varit sjuk även denna vecka, trodde halsen hade gett med sig men efter en dag på gymmet var det tillbaka så bara att vila igen, suck.. Men nu har jag iallafall ledigt fram tills på söndag eftermiddag då jag ska hämta hem barnen och jobba igen. Har huset för mig själv i helgen, men jag har tur att ha både Emma E och Emma G hos mig för sleep over heeela helgen! Idag lagade vi tacos till middag, kladdkaka till efterrätt och tittade på Breaking Dawn :) Imorgon ska vi ta en lång sovmorgon, äta bagel frukost och sedan får vi se vad vi hittar på för roligt! Det är jätte skönt att ha sällskap och slippa sova helt ensam i stora huset.
Godnatt USA, Godmorgon Sverige ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback