27 mars

Och så gick det flera dagar igen innan jag kommer ihåg att jag har en blogg att skriva i. Jag vet att du blir orolig mamma, men allt är bra :)

Helgen har flugit förbi lika fort som alla andra, och snart har halva denna vecka gått. I lördags blev det en liten shopping runda, eller jag blev ett par vita Converse rikare iallafall! På kvällen åt jag och Emma E middag med George, en tysk kille som även han är Au Pair. Vi kom samtidigt hit till USA för 8 månader sen (galet eller hur?!) Vi satt sedan på Starbucks fram till halv 12 på natten, efter det for jag och Emma hem till mig för en sleepover. I söndags hade vi en riktig slapp söndag med häng i mitt rum exakt hela dagen, med ett avbrott på morgonen för att åka ut och köpa frukost i pyjamas! Den ni, det är inget man skulle våga sig på i lilla Östersund inte, då hade man väll varit månadens snackis.
Igår var det måndag och ny vecka, på kvällen gick jag på bio med Emma G och George, vi såg The Hunger Games. Den var så bra, Emma och jag satt och rös hela filmen igenom (vi både har läst boken och älskar den), medan George mest satt och skrattade åt oss över hur löjligt kära vi är i Peeta. Filmen kan såklart inte mäta sig med boken, men den var riktigt bra. Fast läs boken innan ni ser filmen, då kommer ni se allting i ett annat perspektiv :)
Jag ska nu försöka få lite rätsida på alla tankar som snurrar runt i huvudet, mer om detta kommer senare. Jag vet varken ut eller in själv just nu. Tiden här går alldeles för fort och det är för mycket som måste fixas på alldeles för kort tid. P A N I K !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback