22 mars

Veckan har gått himla fort, imorgon är det fredag igen vilket betyder helg och ledighet i två dagar! Jag ska unna mig själv en riktigt lång sovmorgon både lördag och söndag. Har fått jobba rätt mycket denna vecka, sena kvällar. Imorgon kväll jobbar jag också sent så det blir en fredag hemma i sängen framför en film och något gott. 
I veckan har det varit över 20 grader varmt varje dag, det är verkligen sommar! I helgen ska jag försöka shoppa lite, jag är inte förberedd på att det skulle bli sommar väder i mars precis, så lite nya skor och kläder behövs!

Annars har jag inte gjort så mycket speciellt, träffat mina fina vänner och druckit iskaffe i solen. Idag pratade jag även på skype med hela min familj plus momma, lycka ♥
Det är hundra grader varmt i mitt rum och jag kan verkligen inte somna.. Men måste ge det ett försök till för jag vill inte gå runt som en zombie imorgon bitti precis.
Godnatt New Jersey, Godmorgon Sverige :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback