29 juni

Det har varit väldigt mycket fixande inför denna dag här hemma i Jersey, och nu äntligen är dagen här! Idag ska mina värdföräldrar gifta sig! :) Jag har blivit tilldelad att vara en av min värdmammas Bridesmaids, så jag är väldigt exalterad och det ska bli såå kul! Så om 1 timme ska vi åka iväg bort mot museumet där dom ska ha bröllopet på, sedan ska vi åka till en salong och få håret fixat innan det är dags för ombyte och allting drar igång. Ikväll ska jag sova på hotell med mina värdbarn, och imorgon ska vi ha en stor BBQ här hos oss. Helgen är fullspäckad och det kommer bli en toppen helg verkligen med fint väder. Jag lägger ut massor utav bilder efter helgen så ska ni få se hur fint det var :) 
Ha en bra helg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback