25 juni

Idag är det exakt 11 månader sedan jag flyttade till USA. Jag kan inte förstå hur fort det har gått, en månad till sedan har ett helt år sprungit förbi! Just nu är jag så himla glad över att jag fortfarande inte behöver känna panik över att hinna med allt jag vill här borta, då jag faktiskt har 7 månader kvar som au pair. När jag säger det högt så låter det som en evighet, men jag vet att mitt sista halvår som au pair i usa kommer gå fortare än alla andra.
Det jag dock börjar känna panik över och blir ledsen på varje gång jag tänker på det, är att så många av alla underbara människor jag träffat och kommit så nära här i USA snart flyttar hem till alla olika länder dom kommer ifrån. På onsdag flyttar första då min Amerikanska vän Rachelle flyttar tillbaka till Ohio. Jätte tråkigt är det verkligen att alla kommer lämna, en efter en. Så nu ska jag verkligen försöka ta vara på tiden jag har med dom som står mig närmast här borta och som åker om bara några veckor.
Förresten så ses vi om mindre än 5 veckor Sverige :) Åh vad jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback