24 juni

I fredags var det ju midsommar och självklart firades det även här borta i USA! På fredag kvällen efter att jag slutat så kom Emma till mig, vi åt sushi, drack vin och fixade oss iordning. Sedan tog vi tåget till Hoboken där vi åkte hem till några andra tjejer för fortsatt drickande och spel. Sedan åkte vi in till Manhattan och gick på en klubb som hade en midsommar fest. Det dansades natten lång och det var riktigt roligt att höra låtar på svenska som alla sjöng till! En riktigt rolig midsommar blev det :)

Idag blev jag bjuden på frukost av Emma, vi bakade scones och satt ute i solen och åt. Senare tog jag en promenad in till Ridgewood town och träffade Rachel, en tjej från Australien som kom hit för några veckor sedan.
På kvällen åkte jag hem till Moa där det ordnades överrasknings middag för henne då hon snart åker hem till Sverige, så hennes värdfamilj bjöd på pizza och svenskt smörgåsbord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback