20 juni

Idag har det varit 38 grader varmt här. Jag tror aldrig jag varit med om en sådan äcklig värme som det varit idag, och det ska tydligen fortsätta några dagar framöver. Jag älskar solen och värmen, men när det inte en fläktar det minsta lilla och det knappt går att andas ute, då är det bara för mycket.. Tack gode gud för AC iallafall!
Imorgon har mina värdbarn halvdag på skolan sedan får dom sommarlov, vilket betyder mycket jobb för mig. Men det ska bli roligt med lite förändring i vardagen med arbetsuppgifter och så, sedan att ligga vid en pool halva dagarna efter barnens camp är inget jag klagar över :)

Idag träffade jag George på starbucks, sedan shoppade jag lite (allt för att ha en anledning att vara inne där det finns AC..), ett par skor, ett linne och ett par shorts fick följa med hem! Sedan jobbade jag, bjöd min värddotter på glass och unnade mig en iskaffe, sedan tränade jag tillsammans med Emma på kvällen.
Nu ska jag sätta igång ett avsnitt Gossip Girl innan sömnen kommer ifatt mig. Godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback