Lördag 21 Juli

Idag har jag och Emma varit inne i New York City hela dagen och strosat runt. Sista gången vi var där inne tillsammans för nästa vecka lämnar hon mig och flyttar hem :(
Vi har iallafall haft en super bra dag, gått en massa och njutit av vackra Manhattan.
Vi kom hem vid 8 ikväll och då mötte vi upp Tove inne i Ridgewood, åt en snabb middag för att sedan hinna till Garden State och se The Dark Knight Rises på bio halv 11! Filmen var verkligen huuur bra som helst och den levde upp till alla förväntningar och mer där till! Jag kom hem för en halvtimme sen så nu ska jag sova, klockan är snart halv 3 på natten och imorgon nalkas en dag med shopping på Palisades Mall! Godnatt ♥

Om 1 (!!!) vecka är jag hemma i Sverige den här tiden, hur sjukt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback