I'm home!

Ligger just nu i min säng, hemma i Östersund! Jag kan fortfarande inte riktigt fatta det att jag faktiskt är hemma igen, efter så lång tid. Jag har verkligen saknat Östersund, älskade fina Östersund. Man uppskattar saker så otroligt mycket mer när man är ifrån det så pass länge som jag varit. Allting är sig likt här hemma och jag börjar sakta men säkert komma ihåg allting igen och känna igen saker. 
Resan hem gick bra, och lyckan var total när jag fick krama om mamma och pappa igår på flygplatsen. Vi bilade hem från Arlanda, jag fick krama om min lillebror, mormor och gosa ihjäl mig med min vovve igår kväll. Det var så underbart att få komma hem till mitt hus igen och se mitt rum, allting kändes som vanligt igen.
 
Idag åkte jag och Lisa ner till stan där jag äntligen fick träffa min fina Anna!! Det var så härligt att få vara tillsammans med mina bästa vänner igen och skratta som bara vi tre kan tillsammans!
Sedan fick jag äntligen träffa både Tony och Simon, åh vad jag saknat er!! Vi spelade minigolf nere i badhusparken och tog igen en massa tid tillsammans! Hann även säga hej till både Otto och Jonas, och få krama om min saknadeTina en snabbis! På kvällen träffade jag Lisa och Linn igen och fick krama om och umgås med bästa Moa! Jag är verkligen världens lyckligaste just nu, jag har verkligen världens finaste och bästa vänner, och att få krama om er alla igen idag betyder mer än ni kan tro!

Jag vet att dessa 2 veckor hemma kommer bli intensiva då det är så mycket jag vill hinna göra och så många jag vill hinna träffa. Men jag ska njuta varje sekund utav det och leva livet till det fullaste under min visit hemma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback