I'm coming home!

Om några timmar går flyget hem, kan inte fatta att jag ska få träffa familj, vänner och se Sverige igen efter ett helt år. Allting är färdig packat nu så jag är helt redo! Vid 12 ska jag ut på lunch med tjejerna, en hejdå lunch för Emma som också åker hem idag men stannar kvar i Sverige. Så himla tråkigt, hatar att behöva säga hejdå till vänner som man skaffat här. Kommer kännas väldigt konstigt att komma tillbaka till USA om 2 veckor och hon inte kommer vara här, men vi har redan nya planer på G så vi ses snart igen! :)
 
Min värdmamma kör mig till flygplatsen vid 2 idag, halv 6 lyfter flyget mot Arlanda och 7.30 är jag i Sverige imorgon bitti! Mamma och Pappa möter mig på flygplatsen och sedan bilar vi upp till Östersund. Har så många olika känslor i kroppen nu, glad, nervös, förväntansfull och pirrig! Men imorgon är jag äntligen hemma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback