7 juli

Hej på er! Denna vecka har det inte blivit mycket bloggande, har inte haft varken ork eller tid till att skriva något. Dagarna bara springer förbi och det händer något hela tiden känns det som.
Veckan som gått har jag jobbat för fullt, träffat mina vänner, shoppat, klippt mig (jätte mycket hår försvann) och träffat en massa nya människor!

I onsdags så var det 4th of July, USA's nationaldag. Jag var ledig hela dagen så jag och Rachel (från Australien) åkte in till NYC och mötte upp Karen som även hon är från Australien, hennes amerikanska pojkvän Jeff och Karol från Venezuela. Vi åt lunch och drack öl på en bar, sedan gick vi till en annan bar där vi spelade Beer pong ett tag, världens roligaste spel! Sedan gick vi till en klubb som hade BBQ på taket och där mötte vi upp några andra som Jeff kände. Stället var det mest skumma jag varit med om, alla vara klädda i goth kläder haha.. Så allt vi gjorde var mest att sitta med ryggen vända emot alla andra där inne för att inte skratta.
Sedan gick vi till en bro och såg fyrverkerierna därifrån. Det var en super bra dag verkligen!

 

Igår åt jag middag på en grekisk restaurang här i Ridgewood och åt Fro-yo med två nya tjejer som flyttat hit.
Idag åkte jag och Madelene till Garden state mall och strosade runt, mötte upp Emma, Emma, Tove och Frida och hade en riktig svensk dag med shopping, lunch och sedan bio! Vi såg Magic Mike och dregglade lite över Channing Tatum.
Imorgon ska jag ta en lååång sovmorgon, sen åka ut på frukost med samma gäng som idag och sedan hänga med George, skön söndag!

 

Lägger upp några bilder från bröllopet som var förra helgen och även två från 4th of July. Mer bilder från bröllopet kommer senare när jag fått dom av Kevin som var fotograf hela kvällen :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback