25 juli 2011-25 juli 2012

Idag var det exakt 1 år sedan jag flyttade till USA. ETT ÅR?! Hur sjukt är det inte egentligen, jag kan inte fatta att det var så länge sen jag sa hejdå till tryggheten hemma i Östersund, min familj och alla vänner för att åka till USA och bo hos en familj jag aldrig träffat. Jag är så tacksam för allt detta året har gett mig, alla fina vänner jag träffat och för min underbara värdfamilj som behandlat mig som en familjemedlem från dag 1. Jag har lärt mig mer om mig själv och om andra än vad jag trodde var möjligt, och jag har verkligen växt som person. Jag har fått sett så mycket och upplevt en helt ny värld, och jag har inte kunnat haft ett bättre år!
Detta har definitivt varit det bästa, roligaste, krävande och mest händelserika året någonsin och jag ångrar inte en sekund att jag gjorde valet att flytta hit, och att jag valde att bo kvar tills början av 2013 känns så rätt just nu! Jag är absolut inte klar med USA, New Jersey och framförallt inte New York City.
Men kan man egentligen någonsin bli det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback