17 juli

Hej!
Idag är det över 35 grader varmt och super fuktigt ute, som jag nu faktiskt blivit van vid då det har varit sådan här värme någon månad nu. Jag jobbar just nu heldagar för min värddotter har inget camp längre så det är långa dagar, men vi försöker hitta på så mycket som möjligt så det är kul! Igår hängde vi vid Graydon Pool, en utomhus pool som ser er ut som en liten sjö. Idag åkte vi till IKEA, vandrade runt där och åt köttbullar till lunch! Just nu har min värddotter en playdate med sin kompis och likaså min värdpojke så jag passar på att sitta här lite och ta ett break ifrån solen, det är underbart men väääldigt påfrestande att ha den här värmen och hettan hela dagarna. 
Nu är det även mindre än 2 veckor tills jag kommer hem till Östersund för två veckors semester!! Åh, det ska bli så himla härligt att få komma hem ett tag, få ett litet break ifrån USA och umgås med vänner och familj.
 
Grattis i efterskott till världens bästa pojke som fyllde 11 igår, love you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback