godmorgon världen

Hejsan! Nu är det äntligen helg igen, så skönt! Jag älskar att vakna upp på lördagar och veta att jag har all tid i världen på mig att ta mig upp och fånga dagen.
Denna vecka har bara gått ut på att jobba, träna och sådär. Jag har försökt att hitta en vinterjacka hur länge som helst nu eftersom det börjar bli kallt, i veckan har det varit minus grader här så det börjar bli vinter här med nu. Och igår äntligen så hittade jag en dunjacka jag blev kär i! En röd dunis från Calvin Klein som jag lyckades få en riktigt bra deal på (Älskar USA's rea!!), så nu kan jag välkomna vintern :)
Igår, fredag kväll, åt jag middag på Cheescake Factory med Emma, Tove, Mikaela och Lisa och jag har nog aldrig haft en roligare middag ute förut! Det blev en massa skratt och hela restaurangen tittade på oss, och våran gulliga servitör blev nog lite nervös varje gång han kom till oss då vi skrattade åt precis allt som lev sagt. Sådana kvällar behövs :) Tyvärr var det en avskedsmiddag för Lisa som åker tillbaka till Sverige nästa vecka, jätte tråkigt men jag är så glad att jag träffat henne!

Klockan är bara 10 på morgonen här än, jag sitter med mitt morgonkaffe och tittar på tv. Vad som händer senare idag är ännu inte helt klart, här tar man dagen som den kommer!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback