29 januari

Det har gått fyra år sedan du lämnade jorden. 4 år är en lång tid, och jag blir skrämd när jag tänker på hur mycket som hänt under dessa år som vi inte fick dela med dig. Men jag vet att du är stolt över oss och att du ser på oss varje dag.
Folk säger att tiden läker alla sår, men det är inte sant. Med tiden lär jag mig att handskas med min sorg, men det är bara jobbigare för jag saknar dig mer för varje dag som går. Men du vill inte att vi ska vara ledsna idag utan minnas dig med glädje, så jag ska försöka att vara stark. Det är väldigt jobbigt att inte vara i Östersund just idag, jag kan inte åka och tända ett ljus för dig vid kyrkan. Men jag tänder ett ljus för dig i mitt rum och hoppas att du ser det :)
Jag älskar dig Moffa, världens finaste ängel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback