ledig!

Godmorgon! Igår kväll fick jag reda på att barnen ska vara hos deras pappa hela dagen vilket betyder att jag är ledig! Så himla skönt, fick sovmorgon och slipper jobba hela dagen eftersom dom inte har skola idag.
Jag har inga som helst planer idag mer än att pallra mig ur mitt rum och gå och duscha, kanske träffa Johanna en sväng också :)
Nä nu ska jag gå ner och göra kaffe så att denna dag kan börja. Ha en bra dag, puss!

Grattis till fina Mikaela som fyller år idag! Jag saknar dig så mycket här borta, hoppas du kommer och hälsar på snart :)

Jag har skaffat Twitter också, tänkte att det kan vara kul att testa nu när det är ett nytt år med nya möjligheter liksom :) så om ni har twitter, @izabellbergman heter jag där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback