thank god it's friday

Äntligen har jag fått helg och det ska jag njuta av allt jag kan! Denna vecka har varit otroligt seg och lång, men den har varit bra. Igår kväll åkte jag och mötte upp Emma på Starbucks, det var jätte roligt att träffa henne och sitta ner och ta igen allt som hänt. Var länge sedan vi sågs. Ikväll ska jag, Emma och Emma till Cheesecake factory på middag också, helt klart ett favorit ställe! Håller redan på att fundera ut vad jag ska äta haha, är sjukt hungrig..
Imorgon är det lördag och då ska jag sova länge, ligga i sängen fram till eftermiddagen och bara njuta av att jag faktiskt kan göra det. Några skype samtal ska jag också hinna med, innan det blir bio på kvällen!
På söndag, om vädret tillåter, kanske jag tar en tur in till Manhattan och strosar runt där lite. Det ryktas om att det ska komma snö hit imorgon, hoppas inte..
Ha en bra helg alla fina! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback