snö

Vaknade upp till ett vitt New Jersey idag. Det har kommit jätte mycket snö och det snöar än. Jag som faktiskt trodde att det skulle börja gå mot vår nu istället och att jag inte skulle få se snö detta år. Men nu faller den så vitt och fint ifrån himlen och jag bara ligger i min säng och tittar ut på den mysiga snön. Hoppas dock att den försvinner snart..
Det sämsta är ju att här i USA har vi inte vinterdäck på bilarna, vilket gör att vi inte riktigt vill sätta oss i bilar idag och köra iväg någonstans. Men förhoppningsvis har vägarna blivit bättre tills ikväll så vi kan köra iväg till mallet och titta på bio iallafall :) Skräckis, som jag längtat!! 
Pratade nyss med Anna på skype, älskade Anna! Så skönt att få prata med henne igen, det var alldeles för länge sen. Och nu tittar jag på Berverly Hills 90210, en traditon för mig på lördagar hehe.

Kommentarer
Postat av: ida

Hejsan, kan inte du skriva om vad du gör om dagarna :P, alltså hur ditt schema ser ut och sånt :D

2012-01-22 @ 15:54:11
URL: http://www.nattstad.se/minvackravarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback