Saturday morning

Godmorgon! Det är så skönt att det är helg. Ligger i sängen med mitt kaffe och tittar på Breakfast in Bed som varje lördag morgon :) Just nu är det One tree hill, och snart börjar Beverly Hills!
Igår kväll åt jag middag på ett mysigt Diner med Emma, Tove och Mikaela. Diner är ett måste att äta på om ni någongång åker till USA, det är så Amerikanskt som det kan bli.
Idag ska jag Emma och Tove till Garden State för lite shopping (fönster shopping för min del) och Bio. Vi ska se Extremely loud and Incredibly close som handlar om 11 september. Kommer nog bli en riktig gråt fest, bäst att ta med näsdukar. Innan det ska jag kanske ta en kaffe med en Amerikansk tjej som heter Rachelle som kontaktade mig, det ska bli kul! Men först av allt ska jag färga håret! Kände att jag behöver en förändring igen och då jag inte gjort någonting med mitt hår på 5 månader så känns det som att det är dags för det nu :) Visar er resultatet sen!
Ha en bra lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback