onsdag

Denna vecka känns totalt fel, jag är en dag efter i huvudet och kroppen känns det som men det blir lätt så när måndagen inte är som den brukar.
Idag slutade jag innan 5 och sen blev huset tomt, skönt men utan en bil kommer jag inte långt.. Så jag har ätit middag, sett på det sista avsnittet av Teen wolf (längtar redan ihjäl mig efter season 2!!), och nu tittar jag på Maid in Manhattan. Film blir det nog resten av kvällen också tillsammans med några koppar té. Ni som känner mig bra vet att jag i vanliga fall hatar té, jag är en kaffe drickare, punkt. Men som en del av mitt nyårslöfte vill jag försöka skära ner på mina typ 100 koppar kaffe om dagen och börja dricka té istället och det är ju faktiskt gott! Tänk att jag ska behöva komma till USA för att inse det :)
Nu ska jag ta lite kvällsfika och fortsätta mysa framför film. love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback