monday night

Som vanligt bara flyger helgerna förbi och det är på en gång måndag och ny vecka.
I och med att vädret var så himla dåligt i lördags så var även vägarna det, och vi tog oss ingenstans. Så det blev en riktig chill-kväll. Igår så gick jag, Emma och Tove på bio. Vi såg Joiful Noise. Det var en mysig och bra film som innehåll lite av varje. Och som vanligt satt jag där med tårarna rinnandes ner från kinderna. Jag vet inte hur många filmer jag sett på bio sen jag kom hit, men det är många och alla har jag gråtit till.. Efter bion blev det middag på Apple bee's och vid 9 sov jag haha.
Idag är det alltså en ny vecka, och personligen hoppas jag på en roligare och bättre vecka än förra. Idag åkte jag till gymmet, sedan for jag till Moa och drack kaffe och bara satt och pratade, mysigt :)
Har jobbat fram till 8 ikväll också så är lagomt trött nu. Ska se lite TV, dricka mitt kvälls té och läsa min nya bok jag börjat läsa, The vampire Lestat. Puss och godnatt mina fina ♥

Om 2 veckor får jag krama om min mamma, pappa och lillebror! Jag får äntligen krama om dom och jag kommer aldrig släppa taget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback