Friday the 13th

Änligen är det helg! Denna vecka har varit lång, den har varit väldigt bra men det har varit en sådan där vecka ni vet, då det känns som att helgen är alldeles för långt borta.
Ikväll har jag ätit middag med Tove och Emma, Apple bees blev det. Vi satt där och pratade några timmar tills vi alla var trötta och vi valde att åka hem. Jag ska sova nu snart, har inte alls kännt mig pigg idag. Jag åkte till gymmet imorse, satt 10 minuter på en cykel innan min kropp sa ifrån helt. Jag tror att det är feber eller iallafall en förkylning som spökar, awesome.
Om jag mår bättre imorgon ska jag ut på lunch med min värdmamma och hennes mamma, sen hur resten av helgen ser ut är ännu oklart, den som lever får se helt enkelt.
Godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback