6 månader i USA

Hej på er! Idag är det 25 januari, vilket innebär att jag har varit här i USA i 6 månader. Det är helt galet, halva mitt år har redan gått och jag vet knappt vart hälften av det har tagit vägen.. Känner på mig att de resterande 6 månaderna kommer gå betydligt fortare. Åh, det betyder ju att jag måste börja planera famtiden snart efter mitt år är slut. Ångest

Det har varit en lååång onsdag idag.. Min värddotter var hemma från skolan och sjuk så jag har jobbat hela dagen, närmare 12 timmar blev det. Men det var rätt lugnt, vi såg på TV, åkte på affären, fick lunch sällskap av Tove, bakade scones och spelade spel. Hämtade hem pojken, sedan vid halv 6 körde jag iväg dom till deras pappa.
Jag var ju redo för gymmet imorse, onsdagar går jag på ett pass som heter RIPPED. Så blev lite bummed av att missa det idag igen (förra veckan var det inställt..), men sedan blev jag glad av att se att det var ikväll 7.15 så jag åkte iväg på gymmet och tog ett pass så fort jag slutat! Nu sitter jag i sängen, ny duschad med pyjamas och ska krypa ner under täcket. Imorgon ringer min väckarklocka klockan 6 så bäst att få lite sömn nu. Puss

Jag och Mikaela på Au Pair skolan, 6 månader sen..

PS: Jag fick en fråga om jag kan skriva lite om hur min vardag ser ut här med schema och så, jag gör det imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback