24 januari

GRATTIS till världens bästa lillebror som tog körkort idag!! Stolt syster blir man när man får höra att lillen kan köra bil själv nu :) Jag kommer dock sakna att inte vara storasystern med körkort, som min bror och hans kompisar alltid ville ha skjuts av. Även fast jag inte visade det alla gånger, så älskade jag att göra det :) Men nu blir det andra bullar när jag kommer hem, då ska jag bara sitta och njuta i passagerarsätet istället :)

Denna tisdag har varit bra, jag har fått mycket gjort tycker jag. Barnen var på ett himla bra humör imorse och det gör liksom att hela dagen blir bra! Jag åkte till gymmet, tvättade, tog en kaffe med Emma och Tove Starbucks, åkte och handlade, tankade bilen och har städat lite i huset. En effektiv dag tycker jag. Nu är jag lite små ledig mellan mina jobbtimmar, precis som varje tisdag då barnen har CCD. Ska hämta upp dom om en timme, sedan hinner vi väll med lite läxor innan min jobb dag är över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback