1a bilden: någon du umgås väldigt mycket med

Ja då var det måndag igen och ny vecka. Idag har jag inte gjort mycket, jag var tvungen att lämna in bilen på service så var fast i huset med andra ord. Passade på att storstäda mitt rum och ta en långpromenad i solen :) Det är så varmt och skönt ute här, i helgen var det +16 grader och sol! Inte illa för att vara januari :)
Sedan har jag jobbat fram till nu, 8 på kvällen.
Jag hittade en lista som jag tänkte göra, för dagar som denna då det inte händer något intressant att skriva om, tänkte jag att den är bra. Då kommer det upp en bild varje dag iallafall och någon text så fort jag har något intressant att berätta :)
So here we go, första bilden: någon jag umgås med mycket. Emmaaa, haha vi lyckas alltid bli så snygga på kort tillsammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback