valentine's day

Glad alla hjärtans dag på er! Valentine's day firas stort här i USA idag och jag fick choklad och kort av min värdfamilj imorse :) Och om en liten stund ska jag åka till Westwood och äta alldeles för mycket glass med mina vänner, bara för att vi är så ensamma här borta idag..
Jag och Emma tog oss en härlig promenad på dagen, sedan har jag tvättat och sett på massa avsnitt utav Secret life. Det har varit jätte tråkigt väder ute och kallt så energin har legat nere på noll. Igår var det iallafall jätte fint väder ute (får ju spunk på vädret som ändras från dag till dag..), och min värdmamma fyllde år så jag och barnen åkte till IKEA för att köpa present och sedan bakade vi tårta.
På kvällen åkte jag och Emma tillbaka till Palisades då hon tappat bort sin plånbok sen bion i söndags. Tyvärr fick vi åka hem utan större framgång..
Jag hoppas att ni har haft en mysig dag iallafall, nu ska jag avsluta min dag på topp, tillsammans med glass och en massa prat med vänner :)
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback