you rock my world

Åh vilken fin helg jag har haft! I lördags så åkte jag som sagt in till New York och träffade Elina. Vi gick på American museum of natural history och såg bl.a en jätte häftig show om stjärnor. Sedan åt vi god lunch och vandrade runt lite inne på Manhattan! Vi hade en jätte mysig dag och det var så kul att träffa henne igen :)
Senare var jag med Emma och Emma, vi fikade först några timmar sedan åt vi middag på en bar innan konserten. Vi fick VIP-biljetter till In Flames konserten och en snygg t-shirt. Träffade Emmas morbror som spelar i bandet och vi kände oss lite missanpassade ett tag bland alla heavy metal människor. Men kul hade vi och konserten var riktigt grym! Det var en sådan häftig stämning, en stämning jag inte tror att andra konserter har än hårdrock. Vi stod uppe på VIP-läktarna som och såg ut över alla som stod på golvet vid scenen. Folk publiksurfade varje låt, dom knuffades runt i en stor ring men på skojj liksom. Jag har aldrig sett något liknande förut så det var verkligen något speciellt. Vi kom hem vid 3 på natten, Emma E sov hos mig och vi somnade gott efter dagen. Imorse när vi vaknat kom Emma G hit och vi tog en Bagel frukost i Ho-Ho-Kus. Jag jobbade nu ikväll, åt middag och tittade på TV med barnen sedan fick jag sällskap av Emma :) (borde hitta på smeknamn åt er Emmor, det blir så komplicerat ibland haha)

Denna vecka som kommer har barnen lov ifrån skolan så då blir det jobb hela dagarna. Får se vad vi hittar på för något, imorgon är iallafall min värdmamma ledig och jag tror att vi alla ska åka till ett Zoo!
Fina Elina och jag på Times Square
mina emmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback