021212

Sov till efter 12 idag, minns inte sist jag sov så länge på en helg faktiskt så det var ju skönt.
Jag ska till Starbucks om en timme och träffa Rachel och några fler tjejer för lite kaffe och mys! Sedan blir det bio igen, ikväll ska jag och Mikaela äntligen får se våran skräckis vi väntat på så länge! The woman in black ska vi se, vi tar även med oss två rädda Emmor och en rädd Tove ;)
Igår hade jag en riktig shoppingdag tillsammans med Emma och Tove. Fyndade riktigt och kom hem 5 tröjor rikare för en billig summa! På kvällen mötte vi upp Emma G för middag på The Office i Ridgewood. Sedan for vi hem till mig och hade filmmys med Pirates of the caribbean.
Emma's bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback