my week

I måndags åkte vi in till New York och vandrade runt inne på Manhattan hela dagen eftersom jag fick dagen ledig. Vi gick runt på Times Square, gick runt i små butiker, njöt av solen och tog taxi ner till Ground Zero där World Trade Center tornen stod. Dom har gjort ett Memorial center där nu som invigdes i september då det var 10 år sedan tornen rasade. Det var super fint, 2 stooora fontäner med alla namn ingraverade där.
Resten av veckan var vi här i New Jersey eftersom jag jobbade mina vanliga tider. Men vi hann med en massa, åt ute på mysiga restauranger, jag visade familjen runt här i området där jag bor och vi gick runt på massa shopping center. I torsdags blev vi bjudna av min värdfamilj på middag, vi åt på en japansk resturang där dom lagar maten på samma bord som man äter på och det hela blir som en stor show. Super kul!
Har iallafall haft en underbar vecka :) Så jobbigt att den är slut nu och det dröjer återigen flera månader tills jag får träffa dom. Tackar gud för skype!

Jag, richard och mamma vid 9/11 memorial

Pappa

9/11 memorial






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback