söndag kväll

Helgen har flugit förbi fort. I fredags kväll åkte jag, Mikaela, Tove och Emma till Palisades för Bio. Vi såg This means war, sjukt bra film! Ett måste att se verkligen.
Igår shoppade vi på dagen, träffade Rachel och Allison för glass och sedan på kvällen bowlade vi och hyrde film!
Idag blev jag bjuden på massage av min värdmamma, så vi åkte till ett spa imorse och jag fick njuta av en timmes massage! Sedan joinade Emma och Tove oss för lunch, och sen åkte vi till Palisades igen för lite mer shopping och middag. (palisades är ett super stort mall som ligger i New York)
Jag tittar just nu på Oscars galan men ska snart sova istället. Är fortfarande sjuk och vill verkligen bli frisk nu i veckan så jag kan komma tillbaka i mina vanliga rutiner igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback