lycklig

Hej på er! Klockan är strax efter 11 här på måndag kväll och jag är hur trött som helst men tänkte slänga in ett snabbt inlägg med liten uppdatering :)
Igår var jag inne i New York och gick runt med Elina, hur mysigt som helst! Fick även träffa min kära vän Linda som jag inte sett på evigheter :)
Vid 5 igår eftermiddag fick jag krama om min mamma, pappa och lillebror igen! Att se dom gå av bussen där inne i New York för att träffa mig kändes så overkligt, och jag ville aldrig släppa taget om dom! Jag kan inte beskriva hur bra jag mår just nu och hur underbart det är att få vara med min familj igen efter så lång tid :)
Igår chillade vi på deras hotell rum och tittade på Super Bowl. Giants mot Patriots, tyvärr förlorade Patriots som vi hejjar på.. Eftersom Giants är New Yorks football lag så var det huur mycket som helst om Giants och deras vinst inne i New York City idag. Vi har nämligen gått runt där hela dagen, tittade på 9/11 memorial, hur fint som helst! Åkt taxi genom NYC, gått gata upp och gata ner, fikat och njutit av solen! Jag har en massa bilder som jag kommer att lägga upp här någon dag framöver och då skriver jag mer :)
Nu ska jag sova, imorgon fyller min pappa år så då blir det firande! Hoppas ni har det lika bra som jag :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback