I just met you, and this is crazy

Hej på er. Tänkte bara säga att jag lever, nätt och jämnt. Denna vecka har barnen lov så jag jobbar hela dagarna från morgon till kväll, så har inte haft tid till så mycket annat. Fått en förkylning från helvetet har jag också, började i tisdags med feber på kvällen sedan har det bara blivit värre. Febern är borta men halsen, hostan och näsan vägrar att ge med sig. Så just nu fokuserar jag på att bli frisk och ta mig igenom hela veckan levande. En marabou chokladkaka och några avsnitt bb hjälper mig med detta ikväll. Vägrar bli mer sjuk till helgen!
Så, nu vet ni hur det är :) Återkommer imorgon eller i helgen, hoppas ni alla mår bra ♥
saknar dig, bästa du

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback