friday, I'm in love

Äntligen fredag! Denna vecka har gått relativt fort utan några större händelser för min del. Har bara varit på gymmet, jobbat och träffat mina vänner :)
Just nu väntar jag på att Tove ska komma hit så att vi kan åka och köpa mat för att sedan göra Emma sällskap. Hon jobbar ikväll så det blir movienight hos henne! 
Imorgon ska jag in till New York. Ska träffa Elina och gå på museum och bara mysa inne på Manhattan med henne! :) Sedan på kvällen ska jag, Emma och Emma på en konsert. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på egentligen haha, men vi ska på en hårdrocks konsert... In Flames som är ett svenskt band spelar och då en av meddlemmarna är Emmas morbror fick vi gratis biljetter! Och gratis är ju alltid gott, sedan ska det bli jätte kul att göra nått nytt och att få gå på en gratis konsert inne i New York City är ju inte så illa! Det ska bli väldigt intressant faktiskt att höra musiken haha. Lite bakstage häng blir det nog också! Konserten börjar vid 10 imorgon kväll så skulle tro att hela söndagen kommer bli en riktigt slappis dag! Känner på mig att detta kommer bli en toppen helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback