att säga hejdå är för jobbigt, vi säger att vi ses snart igen istället

Hej på er. Denna vecka har gått förbi alldeles för fort, men samtidigt så känns det som att min familj var här så mycket längre! Idag körde jag min familj till flygplatsen för dom åker hem idag, självklart är det aldrig lätt att säga hejdå, ville inte släppa dom. Men vi har hunnit göra jätte mycket även fast jag jobbat varje dag, och jag har njutit varje sekund av att ha få vara tillsammans med dom igen :) Jag ska lägga in alla bilder och göra en bättre uppdatering imorgon, så kika in här då vettja så få ni se bilder och veta lite mer hur veckan varit :)
Nu ska jag passa barnen en sväng innan jag åker ut för att träffa Emma och Tove, The vow ska vi se på bio! Har väntat på att den filmen ska komma ut hur länge som helst nu, och ikväll ska jag få se den! Perfekt en fredag som denna.

Vill säga tack till mamma, pappa och richard för denna underbara vecka! Ni har gett mig mer krafter nu och jag är så lycklig som har världens bästa familj :) Vi ses snart igen ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback