1 februari

Första februari idag och vi har haft två dagar med strålande sol och 17 grader varmt här i Jersey! Riktigt vår väder i en vinter månad som denna, inte helt fy skam :)
Idag har det inte hänt mycket, jag har tvättat heela dagen medan jag var ledig. Flera maskiner med både barnens tvätt och min, så det tog ju sin lilla stund. Mikaela och Tove kom förbi för att luncha, sedan jobbade jag och nu ikväll ringde Emma och frestade mig med Coldstone, så det blev till att åka till Westwood för lite glass och mys med Emma och Mikaela! Sjukt gott var det, precis vad jag behövde idag. 
Min mamma ringde mig även ikväll, min älskade familj har landat i Boston nu och ska vara hos min syster fram till på söndag, sedan kommer dom ner hit till mig och jag får äntligen träffa dom för första gången på 6 månader!! Det känns så himla overkligt, bara att prata i telefon med min mamma är ingenting man tar för givet längre så det var härligt! Dessa 4 dagar kan inte gå fort nog nu!

nya hårfärgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback