020412

Det har varit en fin och lugn lördag idag. Tog en lång sovmorgon och sedan åkte jag och Emma till Ikea. Jag älskar att åka dit, bara gå runt och drömma mig bort om hur min egna lägenhet en dag ska se ut.
Sedan åkte vi till Ridgewood och fikade på Crumbs, cupcake och kaffe. Där satt vi några timmar och bara pratade, sedan tog jag en promenad hem och har inte gjort så mycket mer sen. Städat mitt rum och tittat på film. Imorgon ska jag upp tidigt för att åka in till New York City, ska träffa Elina och gå runt inne på Manhattan hela dagen innan jag ska välkomna min familj som anländer med buss från Boston 4.30! Can't wait!!! Känns så overkligt, har gått över ett halvår sedan jag såg dom sist och nu är det mindre än 24 timmar kvar tills jag får krama om dom igen!

Godnatt USA, Godmorgon Sverige


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback